Vanuit het FRET kunnen wij ook gekwalificeerde EHV'ers leveren voor een evenement. In het algemeen zullen wij Scouting-evenementen ondersteunen, maar ook voor evenementen welke niet Scouting-gerelateerd zijn, kunnen wij EHV'ers regelen.

Aanvraag

Vraag minimaal 6 weken voorafgaande aan het evenement de EHV'ers aan. Op deze manier hebben wij nog tijd om EHV'ers te benaderen. Alle EHV'ers zijn vrijwilliger en hebben een baan of gaan nog naar school. Hierdoor kan het soms moeilijk zijn om overdag op doordeweekse dagen EHV'ers te krijgen.

Nadat je contact met ons hebt opgenomen, zal je een formulier krijgen welke uiterlijk 6 weken voor het evenement ingevuld retour moet worden gestuurd. Hierop wordt onze inzet bepaald. Wij bepalen aan de hand van deze aanvraag het aantal EHV'ers. Dit zijn minimaal 3 EHV'ers, 1 coördinator en 2 inzetbare EHV'ers.

Benodigde informatie

Naast de naam, datum en locatie van het evenement willen wij graag contactgegevens van de organisatie, een omschrijving van het evenement en het aantal en de leeftijd van de deelnemers weten.

Ook hebben we een behandelruimte nodig. deze ruimte dient afgeschermd te zijn en voorzien van 2 stoelen en een tafel, stromend water (of jerrycan water). Wij kleden zelf de behandelruimte aan en hebben zelf een beachvlag om de post herkenbaar te maken.

Verder hebben wij het adres en telefoonnummer van het dichtsbijzijnde ziekenhuis, huisarts en tandarts nodig.

Alle benodigde informatie wordt middels een formulier gevraagd. U kunt het formulier hier downloaden.

Kosten

Helaas kunnen wij er niet aan ontkomen om een vergoeding te vragen voor de inzet. Deze kosten worden gebruikt om het gebruikte materiaal aan te vullen, afschrijving van ons materiaal en gemaakte kosten door de vrijwilligers.

Voor Scoutingevenementen welke door een groep of team van Scouting Nederland wordt georganiseerd, betaald de organisatie € 20,- per dagdeel.

Voor niet-Scouting evenementen (alle evenementen die geen verbinding met Scouting Nederland hebben) betalen € 15,- per dagdeel per EHV'er en inzetkosten van € 50,- per dag.

Ervaringen

Waar zijn we binnen Scouting al geweest:

• Regionale Zwemwedstrijden
  • BP-wandeltocht
  • Beverdoedag
  • Rimboejacht
  • Bikkeltocht
  • EUSK
  • Regionale volleybalwedstrijden
  • Fryslan Trail
  • en vele eenmalige evenementen.

Buiten Scouting zijn we ingezet bij:

• HaFaBra 2017 te Menaam
  • Vrienden van de Krukas 2017 te Sloten

Wil je jouw evenement er ook bij hebben staan, neem dan contact met ons op.

* aan de op deze pagina genoemde prijzen zijn geen rechten te ontlenen, de kosten kunnen veranderen, afhankelijk van het evenement en benodigde materiaal.